Loppan & Livet

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Loppan - 10 oktober 2010 18:14

Passa på o gjorde ett "litet" mellanmål när ja höll på me smörgåstårtorna   

 

Av Loppan - 10 oktober 2010 08:31

Jo ja själv e förvånad, d e jag. När va ja senast oppe o studsa före 9 en söndagmorgon? Månne ja nånsin ha vari d.....

Men IDAAAAA e ja d. Ha sutti här o pilla ett bra tag ren, me min nyyyya daaaator. Gissssa om ja e löckli för den! Den knattrar så mysigt här under borde, o ja kan göra en mazza saker, SAMTIDIGT, o d funkkar  .

Tack Mixu, för att du hjälpt mig, o hämta, osv osv.


Ha nästan återhämta mig från den där ena lonkkun på fredan...

Somna ti Mrs. Doubtfire igår, säkert före 10, vakna ida insnyltad i en brun filt o me alla kläder på mig. Allti lika najs.

Så småningom ska ja hoppa i duschen o reda opp här lite. Tror ja far på jobb ti 12-tiden, så får man undan d o. Ja har ju bara så svårt att slita mig från denna nya burk, me alla "dessa" nya program. Lite inside-humor där, bord va förbjudet ja vet, förlååååt.


Passa på o knäppa en bild från nya rumme igår, så här får ni nu före o efter. Ja tycker d ble bra.

FÖRE

 

o EFTER

 

Va tycker ni? Visst duger d bra att surfa recept o planera matlistor där?


Nej, nu måst ja fortsätta "umgås" me min nya kärlek datorn, får fortsätta me er senare   


Ha d grejt så länge,


loppkramar

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards