Loppan & Livet

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Loppan - 16 september 2010 13:35

Har ni d? Min egen e lite bortflugen som bäst, så ja tänkt, iställe för att undra över va som händer i mitt liv när ja int har tid att blogga mer, så kan ni kanske använda er fantasi till o fundera fram va d rikit e ja fifflar me. Ja undrar ju själv oxå stundvis..


Just för tillfälle kokar ja ju kinuski, men d e en helt annan femma.

Måndag ida, fredag imo, en vecka helt i min smak. Vi ha haft spysjuka, vi ha haft urinvägsinfektion, nu när man tycker d sku kunna va slut för den här gången ringer sonen o säger att d tar ont när han sväljer   .


Ja jaaa, kinuskin e kokt o kakorna står färdiga. Mina glutt.bottnar blev nog ingen höjdare, men d va kanske int o vänta heller en dag som den här. Allt ja ha gjort ha gått åt reven. Fisken ble saltig, potatisen (trots att dom va sjukligt små o svårskalade som s....) stenhård o o o..


Blä blä blä, e d roligt att höra mig klaga? Skit samma, int e d så farligt som d låter. Imo e d som sagt fredag o ja har en riktigt skön helg i tankarna. Vill hitta på nå myspysigt att göra, typ lite husligt men ändå int, som syltkokeriet ungefär. Har ni nå förslag?


Här va d stopp.


kram,


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards