Loppan & Livet

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Loppan - 12 augusti 2010 13:10

Hej o Svej,


Jo ja lever ännu, tror ja. Faktum e att allt ont ja ha gått o släpat på dom sista dagarna ju borde göra d mycke klart för mig att ja lever ännu, elär huuur?

Nå skit samma. D finns panacod på apteke o d e ju tur för mig.

Ska pissa i en burk ida, bara ja kan hålla mig så länge. Sku va olyckligt om vår fiina volvo sku bli nerpissad, av mig ännu till på köpe. Vike köp förresten? Tror ni nån sku köpa vår volvo? nå tror ni vi sku sälja den då? Helt otänkbart. Märker ni att ja int har någo o blogga om ida? Från att pissa i burkar till att sälja volvon...helt osakligt fladder.


Nåja, igår kväll ropa nunni från sin soffhörna (när vi hadd gått o lagt oss) "Lotta, har du ont i pisse ännu?". Tyckt d lät lite roligt, så där låg vi sen o garva både micke o jag, me all vår miserabilitet. Han me sitt frätta öga o ja me mitt onda piss.


Har haft sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt brått på jobbe ida, helt sjuuukt. Men d va kanske lika bra, då hinner man varken fundera på d ena onda elä d andra..

Ble klara iaf, o just för en liten stund sen ble ja klar me allt eftermiddagsjobb oxå, TACK för d. Nu känns d bara skööönt, åtm mellan örona, då man vet att allt e gjort för stunden.


Förrrresten, visst har ja ju nå o blogga om!!!! D här me läsarnas frågor här på bloggen. D va nå nytt ju! Kan ni int sätta igång o klämma fram frågor nu så d bara haaaaglar över mig? Sku va så roligt att få fundera lite.


Ja, här tackar ja nog för mig o trasslar vidare i livet. Ha en superb torsdagkväll o enjoy Konstens natt ni som ska dit!!! Imo e d helg   


L8

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards