Loppan & Livet

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Loppan - 18 juni 2010 12:49


Egentligen orkar ja int, börja klaga alltså. Humöre e va d e o kan int annat än bli bättre. Fredag e d iaf, trots att mulnar till. Skit samma. Borde eg få gå hem om 10 minuter, men få nu sii om ja orkar. Apati tyxx va dagens ord.


Nunni åkte iväg på lägret ida, sitt 1a läger nånsin, me 2 övernattningar i tält. Ja tycker d verka skithäftigt, o ja hoppas innerligt d går bra o han trivs, för d sku göra honom sååå gott (o oss andra me)   


Han kom hem från skogarna igår, någo vi båda hadd gått o vänta på, för man saknar ju faktiskt varann så smått när man ha blivi van att göra allt o ingenting tisammans. D ble iaf helt fel, från början, helt fel  . Vet int ens rikit vafför. Han va lite nervös inför lägre tror ja, o ja hadd väl int min bästa dag. Sen har han vissa issues (som ja vet att ja har mig själv o skylla för. D e jag som ha skämt bort honom o ingen annan) som int e dom lättaste att ta när man e närmare botten än topp. I praktiken va väl hela gårdagseftermiddan en enda utdragen fight. Tjabbel o gnäll o onödigt tjafs. Röt till några gånger o har ju förstås sen ett otrooooligt dåligt samvete för att ja e så hård o får honom att må dåligt. Han sprang inne hos oss titt som tätt under natten o "kund int sova", "saaakna mig" osv osv. Man tycker ju han kund va aaaningen snällare mot mig då medan vi e tisammans, eller? E ja helt huvudlöst krävande nu? helt omogen som förälder? ja vet int, d känns ju lite så. Samtidigt e d här någo ja måst göra känns d som. Han kan int fortsätta tro att han kan bete sig hur som helst mot vem som helst o ändå fortsätta få o ta & bli bemött me glada miner o påhittiga pigga människor. Vill man få måst man oxå ge, så e d bara. Nåja, nu satt ja igång o klaga iaf, d va ju int meningen. Kanske ja behövd avreagera mig.


Om ja sku gå hem nu då iställe. Ska försöka hitta nå kläder till imo. Vi ska ju ut o kryzza, Mr. Lööövli o jag   


Nä, nu far ja, va ska ja sitta här mer för??


Träääävli helg på er aLLa   


moderloppan


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards