Loppan & Livet

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Loppan - 15 juni 2010 13:30

Hej & Hå, Rulla Pååå!!!


Visst ni att rulltårta heter jelly-roll på english? D visst int jag. Vet int vafför ja snubbla över d ida morse heller. Int rulltårtan alltså utan d engelska orde. Kan ha någo o göra me att ja åt typ 1,5 rulltårta igår kväll.

Kan nån förklara en sak för mig? Va e d som får en nästan normalt funtad o dessutom både mätt & belåten människa att gå via kylskåpet när man ska tvätta tänderna för att lägga sig? o sen dessutom besluta sig för att ha en rulltårts-orgie me sin älskade sambo?? Fattar ni hur mycke rulltårta vi åt???

Nåja, nu e den iaf slut   


Såg Beck sen igår, ögat i stormen elä va den nu hett. Ja va nå fasligt trött efter min oeftertänkt långa länk me doggen på dan, men ve den som ger sig. Vi såg filmen ti slut   . Den va riktigt bra, men både Miske o jag tyckt d va lite jenkki-stil över den. Den va int rikit 100% Beck på någo vis. Bra iaf.


22 minuter work kvar denna dag. Ja vill hem o walka doggen. Skaka av mig dom sista smulorna RULLTÅRTA. . .Resten av kvälln har ja ingen aning om va som ska hända. D borde väl dammsugas antar ja. Sonens blomster ska ha vatten. Ha lixom gått o glömt dom nån gång han ha vari borta....o d e inge kul....


Känner för o hoppa i duschen o sen ligga på soffan hela kvälln.

Vi får la si....


poZZ


loppan






Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards