Loppan & Livet

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Loppan - 7 juni 2010 13:55

...sen tänker ja knagla mig hemåt. Kylläh! Om sen timmarna blir få elä ja får hänga här halva helgen i nå senare skede (för att få ihop dom där otroligt löjligt timmarna) d skiiiter ja blankt i ida! Trodd aldri ja sku klara av hela dan här, men d ha ja gjort   , o d får va bra me d.

Ha visserligen fått höra både att ja "svajat" o att ja sitt ut som ja sku ha befunni mig i en helt annan värld, men men, aaaaivan sama. Ja ha gjort mitt iaf o d räcker BASTA.


Sonen, SOM FYLLER NIIIIIE IDAAAAAAAAA ha åkt iväg för att sköta lite utomhus-sysslor i dom stora skogarna. Hur sjukt d än låter, me tanke på hur irriterad på honom ja ha vari, så saknar ja honom REDAN, före ja ens ha hunnit hem!!! Han e en sann guldklimp den ungen, hur envis, stursk o stubborn han än tidvis kan va. Som somliga visste gjorde dom småludna sköldpaddorna succé i hans säng i morse   


Nu ha ja ren gått över min tid...ha ha ha. Lustigt va? Nej, men klockan här visar 15.01 Ja själv däremot visar inga helt tydliga tecken på att stiga opp o gå o klä om mig. Fattar nån vafför? Int jag..


Nä, faktiskt, alltså ja måst ju gå hem. Ska försöka lägga in några bilder ännu ida, har för mig att d ha knäppts lite här o lite där..  


Kramar på er alla så länge!


loppan




Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards