Loppan & Livet

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Loppan - 4 juni 2010 10:01

Hej!

Dr ringd just. Inga konstigheter i blodprovena..

Nu e d bara att vänta på tiden ti tyks då, den 22a. Hon sku lägga till en remiss dit om mitt mående o att hon tycker celiakin sku kunna skitas i nu.

Skit samma. Mitt humör for.


Mess av Manos dad ida iaf, pengarna e skickade o han lovade ringa ikväll...Nåja, d siir vi ju. Lika bra att int säga nå åt Mano.


Förutom all skit e live härlit. Träffa min nya svärmor (om man får säga så) o hennes guube 1a gången igår. Kanske låter löjligt men d va helt super! Ja sku ha kunna sitta där på deras veranda huur länge som helst o prata. O Nunni...han betedd sig så exemplariskt min lilla att ja undrar VEM som betala honom för d   . Stort tack ännu, d kändes så bra, o smörgåsarna va jättegoda (fast dom kanske int rikit räckt till....)   


Ska gå ut o fortsätta me sparrisen nu, så d blir int mer ti blogg just nu.

I eftermidda blir d avslutningskaffe på Eftis. Köpte varsin skumppa åt flickorna där, dom ha vari så kiva me nunni. Ikväll ska ja baka glutenfri rabarber-nånting o laga fisu ti mina guubar. Minns du eva laxen me vitlök, farinsocker o ingefära som ni va så skeptiska mot? Sån ska d bli iaf.


Några bilder har jag ännu, 1 på min snygggggga karl o så 1 på maten igår. Stekt polenta me kokta jätteräkor o sallad till. Skitgott!!!

Recept fås om nån vill ha.

   


kramar så länge,


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards