Loppan & Livet

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Loppan - 20 maj 2010 13:39

D e på Geeeeee!! Jobbdan e snart packad o klar o fritiden tar över  .

Ida överraskar vi sonen o rustar ut oss ti Runsala genast efter jobbe. Ska bli såååå skönt för hettan bara fortsätter o    orkar skina. Har inga egna bilder från Runsala här nu, men ja lägger in några ja googla fram.

   


+ så några egna. Vi hade en superkväll.

       


Vi ska grilla körrv & äta oss trinda, mata fåglar o kanske nån till o me vågar sig på ett dopp. Ja har ju tyvärr (...) ingen bikini me mig så jag lär d int ska bli   .

Anyway, skönt ska d bli. Ikväll ska d sen packas för helgen. Vill iväg så fort som möjligt imo, då d väl tar 5-6 timmar att köra opp. Manolis kommer att få nå anfall. Vet int när han sku ha måsta sitta stilla så länge senast ha ha. Nå tips på bilrese-pyssel anyone??

Bruka printta ut "finn fem fel" o liknande uppgifter förr när vi tåga o flög omkring en del. Kanske ska testa lite såna nu o.


Jupp, d ska ja! D lär ju förresten ska bli ÄNNU mindre bloggat än normalt nu dom följande dagarna, men snälla, kontakta int socialen, psyke elä nån annan mysi instans. D e nog helt bra me mig   


Kramar så länge!


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards