Loppan & Livet

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Loppan - 15 maj 2010 14:53

Alltså ja...

ja sku blogga tänkt ja, fylld av fladder o glada tankar. Men men, eftersom ja ha sutti ute o sola (smådesperat JO) mina ludna sparrisar så blir d mycke kort. Klockan närmar sig 4 o d kan drälla in folk näääär som helst.


Special day ida, grillning o sooool   soool   soool  . En massa gott folk, lite (jo tyvärr för lite) skumppa o mycke (maybe för mycke) god mat, som jag förresten int ha lyft ett endaste ett finger för ida   . Mina ljuvliga parenteser kockar o står i, ida blir d nå nytt på borde, nämligen d här:

THE ULTIMATE POTATO GRATIN


Men alltså nu måst ja sluta, ugnspärone (=timer) skriker o glase står tomt o o o. Vi kommer att ha en superduperkväll o d hoppas ja ni alla oxå har, märk att ja skrev ALLA ha ha ha. Ni e ju int så många som läser längre, men d förstår ju er, som ja oppdaterar...elä rättare sagt INT oppdaterar, men d blir bättre, d säger min (int minA) nära o kära åtm. Just nu e d torrrt, både vine o bloggandet.... ha ha



Superkramar, nu ble d brått!


loppan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards