Loppan & Livet

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Loppan - 12 maj 2010 07:45

Hej igen,


Ja fick ett mejl just. D här e INT sånt ja brukar hålla på me, men d här fick mig att må SÅ ILLA. Ja vill ju int förstöra din dag på nå vis, men e d här faktiskt mänskligt? Kan folk hålla på så här, o leva me d, må bra me sig själva? Hur kan dom???







Av Loppan - 12 maj 2010 07:13


Hejs Svejs!


Lever du? D gör jag, på sätt elä annat...

Frukta alltså icke om d händer väldigt lite här hos Löppan & Nunski, ja lider bara av bloggar-förstoppning.

Live rullar på, ibland händer d mer, ibland mindre, alltid dyker någo opp.


Ledig dag imo, o ida skiner solen, 1a gången på länge tycker jag. Har inga direkta planer för morgondagen, men ja tror bestämt ja ska gnugga geniknölarna ida o hitta på nå roligt att göra me sonen, va d nu sen sku va...


I helgen ska vi ut ti dom djupa skogarna. På lördag lär d bli midda me broder & familj, o på söndag hoppas ja vädre blir fint så vi kan fara o sii brorssonen spela fotboll  . Match i Pargasien, inteeeereeesting. Man vet ju aldri va man siir för nya & gamla nunor där i byn . . .   


Äh, där va nu d, en liten uppdatering iaf så ni vet att vi lever o mår.

Nu återgår ja ti valnötsbröden.


Onsdagskramar


LoPPan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards