Loppan & Livet

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Loppan - 27 april 2010 17:48


Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikken ny sång av Triantafillos!!!

Han va en av mina absoluta favoriter när ja börja lyssna på grekisk musik, o trots att han ha blivi lite fjomss-poppig tycker ja ännu massor om hans musik.



Ja mår riktigt apa ida, ha gjort d hela dan, men skit samma, ja har ju en ny dr-tid i Juni. . . .


Vi fick en vappu-hatt åt sonen, en sombrero elä vafan d nu heter, precis som han önska. Ni sku ha sitt hur lyckligt han trippa hem sen me den på huvu, o spegla sig i varje skyltfönster   .


   




Av Loppan - 27 april 2010 07:14

elä hu va d d hette?

Anyway, gutttttten Morgen på er alla!Ha märkt att folk fortfarande går på bloggen, men väldigt få orkar lämna ett litet spår. D e lite synd tycker jag, även om d int finns nå värt att kommentera kan ni väl klämma in en liten fis, bara som hälsning?


Oppe i tid ida IGEN. Otroligt va som händer me mig. Känns riktigt f....ng skönt att va så här "pigg" igen, både om kvällar o mornar. Okej pigg kanske int e d rätta orde för mitt morgontillst-nd, men...ja stiger opp i tid iaf  .


Ja mår bra ida, trots all skit som flyger omkring (brb, ugnen råmar) i luften, av både måsar o andra varelser, känns d lugnt. D e lugnt, o säkert, känns så bra d vi har   .


Sååå skönt me den här lugna stunden på jobbe, före rumban börjar. Ska fixa lite beställningsbullar nu (jo, d finns dom som fortfarande beställer av mig FAKTISKT) så d blir snipp snopp me bloggerie.


Ännu en sång. Börja lyssna lite mer på Tyketto när ja hitta dom igår, o här e en annan ja gilla & gillar skarpt!



Tisdagskramar från,


lückliche loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards