Loppan & Livet

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Loppan - 25 april 2010 18:00

Hajs!


Helgen börjar va över. Fort ha d gått, o roligt ha vi haft. På Fredag kväll hadd manolis en kaveri här, o igår fick vi besök av både grannar o Pjotr. D ble en kul kväll, me svampsoppa o annat   .

 


Ida va världens snällaste P ute me sonen i närmare 3 timmar   , o nu kom vi just hem från Runssala, där vi ha njuti av havsvindar, solen o varandra, o hört på grodkonsert.

D va så fint, o d va så mysigt. Så där som d ska va, mina gubbar o jag  

Världens snällaste M steker pyttipanna i köke så d står härliga till, hungriga e vi som vargar, så d blir int så mycke mer text nu, bara några bilder:

         


Japp mina vänner, där va d. Magen kurrar o doften av pyttipanna vinner över bloggen den här gången   .


Ha d bäst till nästa gång!!!


loppkramar

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards