Loppan & Livet

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Loppan - 26 mars 2010 10:08


Jå ja veet ja veeet, d e brått. 1a luncharna e här om 19 minuter, degen snurrar o semlorna skriker, elä så e d ugnen, elä nån av gummorna mina...


Men ja har ändå D.I.L.L.E på Martakis  


Av Loppan - 26 mars 2010 07:46

Hej o Hååå, tungan e blååå,


FREEEEDAG morgon! braxen i galaxen va skönt. Lika skönt kommer d att vara i Söndag då man kan konstatera att d e jobb nästa dag...plus förstås att d e en kort vecka man har framför sig. Låter logiskt? njaaaa.

Vem behöver logik förresten?


Ska svänga ihop lunchen nu hastigt o lustigt. Håller på me hallonmousse i köket, sen ska d kokas kyckling- & majssoppa. En av mina absoluta favoriter. Enkel som jag...o god som jag   . Ja brukar mixa hälften av soppan (majs, purjo, kyckling o grädde) o sen ha i hel majs o kyckling oxå, plus kryddor förstås. Riktigt gott faktiskt.


Ikväll ska d tränas drakar. 3D-film igen, o vi blir TRIIII den här gången .

Vet int va filmen går för, ha bara sitt små snuttar men den verka helt ok, o e säkert i Nunnis smak.



Jag tror d blir roligt. I grund o botten ha ja märkt att d int e så stor skillnad va man gör på Fredag. D blir bra ändå  . Vi ska träffa M&M oxå ikväll, vet faktiskt int NÄÄÄÄR vi ha sitts sist!!! Skandal    


Japp, nu har ja dagens gummor här på kontore så d lär int bli mer skrivet. Ska ta en kaffe o sen blir d work work.


Kram på er så länge o ha d super i helgen!!!


loppkramar

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards