Loppan & Livet

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Loppan - 23 mars 2010 22:42

Å hejjjjjj å hååååå å hejjjj!!!!


Sent i natten kan man ha mycke o berätta.... .. ...

Vissst vissst borde man sova, men snart sjunger ju Xatzigiannis under dynorna igen. Här e sången som väckt mig (o tyvärr många många fler) dom senaste månaderna.....


Sen..när vi nu går från d ena ti d hundratjugonde...så har ja några få bilder från Sweden-resan, int många (fler kommer garanterat så småningom...)


 

Va eeee väl detta för en vacker helvetestrappa???



Kan int nå åt d, men dessa "skyddsänglar" som dom hadd överallti i Stockholm får mig automatiskt o osystematiskt o tänka på PUPSIK


Var ha du "skaffa"  din rump-doll?????


NEJ! d här blir väldigt rörigt nu, klockan e ju dock lixom lite mer  än va bara dom pigga barnen förväntar sig.. .. .. .. ...


Jaaa ja, d ja ju eg sku skriva om va ju dagens små blä-bubblor i o me jobb o annat, men d får va opprett för den här gången. Ja känner nämligen på nå konstigt sätt hur ja ha vuxi. Ja klarar d här, precis lika bra som dom andra här. Även om ja gör d lite på mitt sätt, men. . . ja ha rett opp åtm i mitt huvu lite hur d måst gå till om d ska funkka i framtiden (om man då überpositivt som jag tänker att ja ska fortsätta i köke o att klienterna fortsättningsvis ska kunna "utsättas för mig" i köket......)


Nu känns d iaf superjäflavuckingkrejt! :-)


Tack Sextiiiin för kramar o annat, o gyllene älskade gnällgamyler, ha en super-resa!!!!



natti


loppan


Av Loppan - 23 mars 2010 08:59


Ja har ett jäääääävla nervsläpp!

Alltså va e d här egentligen för ett samhälle vi lever i???

Sug sugare sugigast.

Omvärlden ha väl hittills sitt mig som en mes, den där som aldri säger ifrån. D e slut nu, så eee d sini, o d känns braa .


Annars e d gött. Kokar skinksås o gnäller på klienter. Inser plötsligt att ja int ha kännt mig så här slut o ti gränserna tänjd sen året vi flytta från Grekland. Men men, som vi säger, d bliiir bara bättre.


Ja får nog skita i de där mötet ida förresten, d blir för tajjjt.


bussar o pansarvagnar


loppan


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards