Loppan & Livet

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Loppan - 2 februari 2010 19:05

..i form av en grön ask, okej 2. Ena finns i vårt badrum nu, nyinstallerad o finpolerad. Ja inser nu att d e Sponge Bob ja ser i den, därav särleken.

 

Men visst fin e den fan?   


Ja går på kraftiga övervarv ida, ha gjort d ända sen ja hasa mig ur sängen i morse. Börjar fundera om d e min medicinering elä nå annat som gått snett..

Efter en småhelvetisk men effektiv dag på jobbe (I wanna work in Disneylaaand) fick ja håre fixat. Inge mer dramatiskt än förra gången, så ni får nöja er me bilden på mina pitabröd   

 


Nästa gång, på KVINNODAGEN för att vara exakt, händer d nå intressantare hos tant frissa. D e bestämt ida, dax för fuffens, på alla plan..... .. .. ..

Snart e d oxå den 9e Februaaaariiii, o va händer dåååååå, ja d kan ni suga på tillz nya bilder kommer   .


Alltså ja känner mig lite så här just nu:



Orsakerna e många, förklaringarna sku bli för långa...


Förresten pilutta palitta, ble ja tvungen att göra min egen kebusås ida, Körv-Goran sket ju i mig, men d ble bra täxx ja skriva.

Hadd i .. .. .. o .. .. . .o så lite... ... .. o en massa .. ...

Okej, ärligt talat, ja hadd i så mycke stuff så ja minns knappt hälften. Kan fundera på d igen imo när ja lugnat ner mig lite.

Ikväll blir d dusch me ljuuuuuuuuuuuuuuuuuuv musik, sen djurutfodring o kanske en släbbi film.


Puzzizar o sånt ti er alla som orkar me mig


loppan

Av Loppan - 2 februari 2010 06:31

..Nån som kan hjälpa mig me HUR man kommer d?

Varför varrrrför e sängen så skön på morgon då den int alls e på kvälln? (okej liite skön men int alls lika)


Gjorde iaf ett försök ti o komma hastigt ur den, efter att den ringt dom vanliga 3 gångerna o sen en liten xtra gång ida, en hastig sväng via badrumme o köke o nu borde (läs borde som där står) vi då alltså va iväg.

Snön yr därute o vem har lust o klä sig o gå ut? Int jag.


Sonen gick just o la sig igen..Månne man bord göra samma.


Naj Naj, ska ju iväg o fixa kalufsen oxå ida, o så köpa små sladd-ting ti 2 presenter ja fick igår   (Dom e gröna, o smått sköna, o kräver alltså sladdar....sug på den)

Ikväll ska ta mig tomten julsakerna ut ur detta hus!!! Åtm tibax i sina lådor på garderobshyllan. Orkar int sii dom där tomtarna mer. Pepparkakshuse måst oxå bort bort bort före d ger oss ohyra   


Nä, nu måst man väl ta sig ti jobbe nu bara. Ska bli kebb ida, ända från scratch, o pitabrödsbak väntar...

Nån som har bra recept på kebabsås förresten??? då tar ja meeer än gärna emot!!


Vem vill ha en kram?


Döner-Lötte

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards