Loppan & Livet

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Loppan - 23 augusti 2009 20:39


Kalispera folks!


Nu e ja bäkk igen. Hittills den här helgen ha ja vari mest fram ;-P

Har lagt opp lite bilder på FACEBOOK, ta en titt på dom om ni vill dra lite på smilbanden. Ett exempel kommer lite längre ner, Marilainen som tuggar tampong.


Festen va hellyckad, om man nu får säga så själv. Visserligen va d ett himla knarras ang lekarna o sist o slutligen va d ju bara 3 av oss som va kvinna tiräckligt för att visa opp oss på stan i vår verkliga sovas-skönhet :-)

Maten räckte till, drickan räckte till, d mesta räckte till:-) o till o me lite regn fick vi på natten o då sööög mina tofflor i sig som stora svampar :-)

Mycke prat om sex, faktiskt så va sex o bajs d mina vänner allra helst talar om :-D. Så d gjorde vi.


Folk ha undra hur vi blev mottagna i våra utstyrslar, o ja måst säga att ja nog hadd vänta mig lite mer reaktion!

Ritu o jag tog en sväng ti Valintatatatalo före festen för att pröva oss fram lite, o d va ju knappt så folk märkt någo :-O

På stan hagla en del kommentarer över oss, o d tog en god stund före dom inkallade pamparna på Kooma (int mitt stamställe, d va Ritu som sku dit, o hon e ju som somliga av oss vet, "en sån därn äldre Ritva") beslöt att vi sku få gå in. Detta efter att vi trutat i dom att vi sku gifta oss i Pargas Kyrka den 19. September, Mari o jag :-D. D va en kväll me mycke skratt d kan ja lova.


Ja e så glad för att alla som kom gjorde d, o glad för att ja ordna festen e jag oxå. Nu e d bara att fundera ut nästa gångs tema....;-)


Kramar o gunatt


lopplottan


o pssst, Ritu o Nunski, ja vet int vem av er ja saknar mer just nu.






Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards