Loppan & Livet

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Loppan - 10 augusti 2009 21:12


Herreguuud vettni, ikväll ska ja va ännu tråkigare än normalt. Alltså ja har INGENTING roligt elä spännande elä sjukt elä dumt att berätta alls :-D


Sonen o morrmorr kom o mötte mig ti jobbe, allti en lika rolig överraskning att sii Nunnin studsa utanför fönstret. Gick hem, slängde mig på soffan en stund o baa slööa, sen samla ja mig, svald en frapé o vi gick ut o gå. Ljuvligt sommarväder!!! Vi gick ända ti Majakkaranta o handla där iställe för i nån av butikerna här i knutarna.

Åt när vi kom hem o sen tog ja en svängom i duschen. Efter d ordspel o just glodd vi alla på lite fetto-program (ni vet ett av dom där alla där folk försöker gå ner i vikt o bla bla bla).


Nu e klockan kvart över tiiie o jag tänker GÅ O SOOOOVAAA. Älllllskar att sova, ällllskar att gå o lägga mig, ällllskar att ligga o morna mig, ällllllskar det :-)


Så natti natt på er o hoppas vi siiis imo!!!


sov-loppan


Pssst, bilden förresten. Huuur lätt e d o stiga opp o gå hemifrån på mårån när en ligger o siir så där gulli ut? ;-)

Av Loppan - 10 augusti 2009 07:00


Hej!!!

D här blir int mycke ti blogg nu men ja måst ju meddela att vi lever o e hemma igen iaf :-)

Kryssningen va supermysig! N & M leker (och bråkar) nästan som syskon nuförtiden, på gott o ont...;-P Bilder kommer förr elär senare, ni vet..


Som sagt blir d här ingen lång blogg. Ha vari på jobb 35 minuter o har ren ångest över att ja int ha gjort mer....(normalt??). Ja menar, ja börja ju för bara 2 minuter sen egentligen...Ja ja..människan e ett tillkrånglat väsen.


Solen skiner o d verkar bli ännu en riktigt varm sommardag. Gött. 


Hoppas d blir en fin vecka för oss alla !!


Sii ju lejter frendz


Kramar från loppan 


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards