Loppan & Livet

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Loppan - 8 augusti 2009 13:42


Hej,


Fras, prassel o andra mystiska ljud avbröt min skönhetssömn inatt. D tog int många sekunder före ja kom fram till att jag nog varit halvvaken då sonen halvsovande stimma iväg ti vessan, 2 sekunder till o även jag i mitt sömndruckna tillstånd förstod att d INT låter så när man pissar i en vessa iaf....

Opp fort som faan o jo, där står sonen i sitt rum o pissar i papperskorgen!!!

Ha ha ha. Fråga om han kom ihåg d i morse o han sa efter en stunds tystnad: "joo, men ja va ju så yr på någo sätt..."


Lördag ida, skönt som salmiak. Kom opp vid 12-tiden, ha frukosta, duscha o plocka undan lite i köke. Nu försöker ja raffsa ihop lite stuff till kryssningen o  hitta nå att sätta på mig (menar alltså kläder...)


Va hittar ni på i helgen? Vädre här e jättefint, så ja hoppas på att kunna sitta ute på däck lite under resan.

Förresten ha 2 kg sommarfläsk runni av mig, känns verkligen bra! Borde ut o röra på mig mer, men ja eee ju så lat. I o för sig, me dom nya brödbeställningarna lär ja int ska sitta mycke på gumpen på jobbe åtm i framtiden :-)


Japp, d va allt för just nu, men ja åååååterkommer :-D


Kramloppan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards