Loppan & Livet

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Loppan - 5 augusti 2009 12:44


Ja alltså var va ja, o va mena ja me kruxas? Joooo, ja ber sååå mycke om ursäkt, d va INTE min mening att ja sku godkänna era kommentarer före dom blev synliga här. D hadd gått mig helt förbi igår kväll när ja "hastblogga".


Ha blivi varken blogg elä hyss ida ;-) Ble råddigt o intressant när jag fick veta att Herrarna Bröd kommer på besök igen. Dom är intresserade av paninin, o eventuellt gigantiska kanelbullar oxå, så nu ha ja precis snurra ihop 2 degar som ja ska ta itu me bara dom ha "vilat" färdigt i köke. Nytt besök imo, o så får vi sii vart d leder. Känns roligt, men d kan nog leda till en hel del svettiga stressiga eftermiddagar.


Kryssningen e bokad :-) Lördagkväll bär d av. Sällskap får vi oxå, någo speciellt jag uppskattar. På Söndag ska vi rulla runt stående bordet o jag ska äta slut på alla haFFsdjur :-D


Nej, nu bäkk ti brödena, så ja slipper hem o träffa sonen nån gång!

HAR saknat honom någo alldeles otroligt igen.


Nu slutar ja för Atte håller på o sliter sönder mina mjölsäckar här. Tänk vikken prydlig hund, han slicka opp allt mjöl oxå från golve som rann ur när vi bar hit säckarna :-)


Kram o komplott, slickepott


Kleppen-Loppan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards