Loppan & Livet

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Loppan - 28 juni 2009 11:53


Mååårning!!!


Nu ha bloggande gått mig förbi på någo sätt. Blogga ja alls igår? joo d gjord ja, men bara på mårån...tror ja. Sen dalla vi på stan några timmar me M&M. Huuur roligt o huuur hett som helst :-) D e nånting me solen kanske, tycker d sku va tvärtom, men ungarna äter NONSTOP nu!! Bra e ju d i o för sig, (nån som kan hjälpa mig me hur man rikit förkortar d rätt?).


Vi har en rikit slapp söndag ida. Vakna sent o åt sen frukost på balkongen, jordgubbar o iskaffe. Mums. Nu väntar ja på att byke ska ha snurra färdigt så ja får opp d o torka före vi ska iväg. Kalas i Pargasien ida. Säkert svalt o mysigt i bussen....

Nåjo, fick äntligen ÄNTLIGEN dammsugit igår. Dammlorvarna bara rulla omkring här, från rum ti rum. Ha ju int vari hemma så mycke när Nun va borta. Mest kommi från jobbe, bytt om o gett mig iväg igen, o sen kommi hem o sova. 


En vecka ti Ruisrock!!!! Solen fortsätter glädja o ja hoppas innerligt hon orkar en vecka till. Ja siir sååå fram emot Volbeat. Känner mig lite barnslig, som en unge på julafton ;-) Länge sen man ha väntat så på någo.


Nu ska ja ta itu me d där byke, så vi int hamnar springa ti bussen igen....


Kram på er o skööön söndag!!


loppz & Nunnzki


Pssst, 5 dar jobb till :-D


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards