Loppan & Livet

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Loppan - 17 juni 2009 08:08


Sku skriva hastiga ögonpåsar som rubrik, men så börja ja fundera, kan man säga att nån e hastig? d låter lite konstigt i mina öron. Iaf, ja har ögonpåsar ida, hastiga elä int, där hänger dom. O som ja sov igår!!! Vet nån om d finns nå sorts sövande stuff i räkor? sku ju marinera såna igår, o d gjord ja, två sorter. Sen åt vi, o så sov jag....

Från kl.19.30 bara sov o sov o sov jag. Vakna imellan o fräst åt sonen som studsa opp  o ner på mig i soffan. Kl.22 steg ja opp (har svaga minnen av d här) o rörde mig zombielikt mot duschen. Sen sov ja igen, int i duschen alltså utan i sängen, o sov fram ti 07 ida :-O Normalt? Näää, knappast, men vem e nu väl d?


Int bara ögonpåsarna som e hastiga ida, utan även jag (ja känner mig allt annat än hastig, men ja antar att ja får försöka va lite sån om ja ska få alla tigerkakor semlor o snurresnurrbröd fixade)

Solen skiner o alla siir ut som levande frågetecken, va e d som e fel? Sol dan före midsommar? Kanske bara ett litet jävelskap för att vagga in oss i falska förhoppningar. Imo spöregnar d väl ändå. Men int e d väl midsommar imo? När e d egentligen, på Fredag väl? Bara för några dar sen trodde ja ännu alla jobbar helt normalt då......


Nu ska ja jobba onormalt,


vippatjola


Loppan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards