Loppan & Livet

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Loppan - 28 maj 2009 07:32


Va tror ni om d? Låter ok tycker ja, vi får ju sii va d blir..

Va lite tom på idéer igår när ja fundera fram va d sku bli för mat ida, såg en bild som såg ut som rubriken låter, så vi prövar på d ;-)


Solen skiiiner ida igen o det blir å-båtarna i eftermidda för 2*L8 o en liten herreman. Alltså i övermorgon e d LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAAAAAAAAAG! Sir faktiskt fram emot d. C kommer från Pargas (en gammal kompis ja gick i skola tisammans me) o så lär vi bli närmare 20 pers från Åbo. Amarillo o äta o sen sen sen...


Alltså ja tappa bort mig vi kaffeborde nu, ble o sitta me L o K. Dom e huuuur sjukt gooooa som helst. Ibland känns d som ja sku kunna strypa dom båda 2 när dom svansar efter mig o munnarna går, men imellan, som nu ida, e ja såååå glad att ja får ha dom i mitt liv. Ja tror alla människor borde få chansen att umgås me utvecklingsstörda nån gång i sitt liv, va man än tycker o tänker om saken. D ändrar mycke.


Ska börja jobba nu, har maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzor me beställningar o stuff. Så ska ju den där myskoga pastan svängas ihop oxå...


Tjopp filabiff, ha nu en helt underbar Torsdag, d tänker jag ;-)


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards