Loppan & Livet

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Loppan - 16 maj 2009 09:08


Hejssan Hoppssssan o fallerallleraaaa VA GLAD & SPRILLSIGT SPRALLIG ja ble när ja logga in här o läste era fina ord!!!! D värmer verkligen!!!

Ja säger NAAAAJS o ger mig själv o min blogg TUMMEN OPP :-D


Lördag ida, finns d bättre dagar? Fredag o Lördag ligger ganska nära, egentligen e kanske Fredag bättre, då har man ju "hela helgen på sig", men å andra sidan e man ofta svintrött då, så d bara susar förbi lixom. Lördag igen går vällllldigt fort, o efter d e d ren Söndag...ja ja, dag som dag, d e ju veckoslut iaf ;-)

Va ska ni hitta på, alla ni tusentals som älskar mig o mitt sätt o skriva :-D

Vi ska koka ägg, får nog titta in lite hos Mangeltussen o kolla, minns att där skrevs en himmmla massa om äggkokeri nån gång ;-P

Sen ska vi ut i solen o baa njuuuuta. Fyyyy va gött!!


Kramar så länge


Loppan






Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards