Loppan & Livet

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Loppan - 15 maj 2009 21:42


...om så då int stava så åtm säga TACK ti alla er som varit härinne ida o tagit ställning. D känns otroligt bra att läsa era rader.

Trodd nån av er ja sku ändra? tror nån av oss ja kan d?? naj naj, ja e som ja förblir, nej ja förblir som ja e heter d :-D


Nu tänker ja (som andra i min ålder...) lägga mig o suga på tummen tills ja somnar. ImÅrÅn blir d sol o skratt me M&M, för heeeeela slanten.


HelgKramar ti er från


"femåringen" 


pssst, nedanför en av presangerna sonen hadd åt mig på Morsdan ;-)

Visst faaan e den fin, o så lik honom så d int e klokt.

Av Loppan - 15 maj 2009 12:07


Ja ha orsaka sura uppstötningar hos folk, elä någo, surt va d iaf ;-)

Int här på jobbe alltså, int min mat :-) neeeej, min blogg. Mitt livsverk (ett av dom) o min glädje ha alltså nu förorsakat huvubry hos vissa av er läsare. Detta gör mig väldigt lessen o förstås oxå väldigt besviken.


Däfför frågar ja ER nu, ni som verkligen läser här nu o då, ofta elä sällan:


Stör mitt sätt o skriva er?? 


o snälla snälla (snälla snälla snälla...) bara ärliga svar!


Kram


Loppan 



Av Loppan - 15 maj 2009 06:02


Häj!


Först o främst ska ja väl säga att ja ble vällllldigt glad över kommentarerna som hadd kommi ännu igår efter att ja la mig. Hadd missa att kruxa i godkännandet, därför kom int era kommentarer fram före ja godkände dom just nu, d va en miss, ja brukar int ha d så. Tycker själv d e lite störande när man kommenterar nånstans o ens kommentar blir nånstans o drööna :-)


J********* va svårt att komma ur sängen ida!!!!! Helt otroligt, men ja kom på ett knep tror ja, som ja ska försöka använda mig av....

Om man skiter i o tvätta tänderna på kvällen, då smakar d int så naaajs i gapet på mårån, o då nästan VILL man stiga opp för o brusha gaddarna på mårån. Smart va? Förutsätter förstås att man e singel.....o så undrar ja om min nya idé kan ha nåt att göra me att min tandborste  försökte fly badrumsskåpe i morse :-D


Nu ska vi iiila iväg mot jobb o skola. En dag till, imo ska ja sova ti 12 MINST :-)


Kram på er o ha en fiiin solig fredag!!!


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards