Loppan & Livet

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Loppan - 14 maj 2009 21:34

Här kommer nu ÄNTLIGEN en lite bättre video på vår lilla Frank. Ja måst då säga att han e rikkktigt charmig vi matbordet vår lille vän ;-)

Sen den där blomman igen, vår okända håriga sak. Hon blommar nu me fina små lila blommor, nån som känner igen den nu???

Av Loppan - 14 maj 2009 19:47


Här kommer han. För mig föreblir han ett mysterium, men han strosa (int hans trosa) runt Åbo torg på Onsdag tror ja d va, möjligtvis Tisdag, o bjöd små pojkar på karameller....Nån som vet vem han e???


he moves in mysterious ways



Av Loppan - 14 maj 2009 07:51


Alltså ha ja blogga imorse??? va e d som händer..... 

Av Loppan - 14 maj 2009 05:53

Hej!!!


En liten snabbis på mårån e aldri fel hörd ja igår av min jobbkompis vars karl just blitt arbetslös ;-)

Mattan på bilden älskar jag. Såg en likadan igår, bara att d va en dörrskylt, sååååå fräck :-D

Ibland känner man ju sig baaa präkti, o då ska man göra d tycker jag.


Va en tung dag igår, fötterna värkte som små aparsel ren på eftermiddan. D kommer dom antagligen o göra ida me för ja köpt ett par nya fotdon som ska prövas ida.....

Väntar på helgen, den ska åtm bli lugn. Dom ha lova opp ti 20 grader o d ska bli sååååå skööööönt. Kanske man vågar sig ut o samla lite fräkens ;-)


Nu ska sonen ur sängen!


Kram på er o ha en SuperDuper dag!!!!


Psst. Visst e mese fantastissssccchh ;-)


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards