Loppan & Livet

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Loppan - 8 maj 2009 13:18


Hepppp!!!


ÄNTELIGEN en ledi stund! Dan ha vari fullt kaos, från början ti slut. Int på ett negativt sätt alltså, kaos har väl förmågan o låta lite negativt, utan helt tvärtom. Ett enda häzläz från 06 i morse fram ti nu, då ja för ca 3 minuter sen ble klar me alla redovisningar o annat tjaffs för billz som ska skickas iväg. Huh, haaaatar sånt. Ge mig va som helst, men int papper o statistik o skrivbord o sånt....


Tibax ti någo annat. Allt ha gått skitbra ida, o igår, både i köket o utanför ;-) Som vanligt hetsa ja opp mig före o trodd att ja int sku hinna me nånting o att allt sku misslyckas totalt, o som vanligt ble d int så ;-P.

I ett skede trodd vi visserligen vi sku tappa bort oss bland alla semlor o improvisionsplåtar, men d löst sig. Int vet ja hur...tror int ja va där då :-D

Ja e sååååååååååååååååååååååååååååååååååå trött i fötterna, o annars oxå. Ibland tar d på någo alldeles otroligt att jobba me dom här härligt underbara människorna. D e mitt eget fel ja vet, man borde dra klara gränser från början.... o hur lätt e d alla gånger? Speciellt då kanske när man int har erfaranhet alls.


Nu e ja iaf klar me allt, o alla mina skuggor o svansar här ha gått för dan....

Ska bara sitta o andas en stund, sen tänker ja gå hem! Jo, d tänker jag. Va över igår o ja kommer att jobba på Kristi Himmelsfärd elä va d nu heter oxå, så ja har int alls dåligt samvete ens.

Lovat sonen (okej, o mig själv) att vi ska gå på glassbar ida :-) Solen skiner så glatt så glatt så hon instämmer nog.


Nej d här får räcka för ida. Verkar som ingen härute rikit e så bloggy nowadays??

Kramar ska ni iaf ha, ni som orkar ta er ända hit gång på gång o hitta en UTBLOGGAD loppa (DEN gick ti Rickelito) :-D


Happy Helg på er, glöm int kalsongerna efter er... ;-)


loppZ


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards