Loppan & Livet

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Loppan - 29 januari 2009 20:46


För siii va söta dom e.....

Av Loppan - 29 januari 2009 20:26


Seeg-Heej,

Ja e otroooligt seeeeg ida, (jo, d går me alla vokaler). Ha mått rikkkKtigt (konsonanter oxå tydligen) dåligt hela dan o baa luggi i soffan sen vi kom hem. Snälla Sonen ha fyllt temugg efter temugg efter temugg. Antar att ja fått i mig så där 1,5 kg hönnnung nu...vågar int gå ti skåpe o sii efter ;-)

Ti o börja me undrar ja va d va ja undra då på dan när ja blogga...ja ha försökt klura ut d flera gånger under kvällen men icke, inga klockor ringer :-S såååå förbryllande...


Några små juttun så här rakt-på-sak för att ja int oorkar skriva jättemycke ida..

Dagens glömska : gick halvvägs från jobbe ti Vimma före ja märkt att handväskan saknades...

Dagens skitskap : denna flunssa

Dagens lycka : vänner, jobbe, sonen, o så mitt alldeles egna önskefladder

Dagens äckelskap : ja ha nu fått min gastroskopi-tid (10.2) så nu ska d sväljas slangar :-O. Skönt iaf på ett sätt (elä annat..). Ja e sååå trött på magkramper o spy morgon, middag, kväll.

Dagens sketnaste nyhet : att nå snorungar försökt tutta på sonens skola!

Dagens lättnad : att d me tanke på mitt tillstånd e Fredag imo.


Dagens hej då kommer här o nu ska ni alla sova så gott. 


Nattikraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Loppan






Av Loppan - 29 januari 2009 10:54


oj oj oj va ja mår stjärt ida, uj uj uj o aj aj aj, o va ja tycker om o klaga när ja har rätt ti d ;-)

Va sååå nära att ja ble liggande hemma ida, men men, man eeeee ju en ansvarsfull människa så ja tog mig i kragen. Hittills ha d gått fint.

Undrar förresten, nä ja orkar int undra nu. E för tjock i huvu.

Fortsätter hemifrån sen...


kraaaamar


Täppta-Lotta

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards