Loppan & Livet

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Loppan - 22 januari 2009 18:57


Jo, ida e jag trött. Tröttare än normalt för ja orkar faktiskt int. Int trött mentalt, bara fysiskt. Mår int heelt super. Fick ida veta att remissen för min gastroskopi skickats ti TYKS den 1.12 Jag ha fortfarande int fått den...

Ska duscha nu, sen soova.  Fredag imo men d känns int så, antagligen för att vi har "skola" på lördag oxå. jepp, d om d. Här dagens bilder, mina tavlor hänger på väggen nu, så även sonens anslagstavla, en bild från teaterbron på väg hem o så lite bowling-gump (hör egentligen ti inlägget Söndags-Stjärtar).


NattiKram,

Trötta-Lötta



Av Loppan - 22 januari 2009 13:57


Heeeej

Här sitter ja nu, o väntar....

Spännande tider på Kringlan som sagt. Linda o gänge e ti Vimma på öppet hus o ska samtidigt ta Manolis me sig hit sen....:-D Intressant. Sen ska vi iväg o bowla, intressant d me. Ja tror ja ha gjort d en hel gång i mitt liv, o av va ja minns av d va ja nog ingen höjdarbowlare;-)

Skit samma, huvudsaken e att d e roligt, o d kommer d att bli. Unge Herr Gustavsson ska oxå me ju. Ja hoppas ingen får nå klot i huvu elär så..


Vettni, d ha ren ramla in 4  lappar me Runebergar-beställningar!!!!! ja jaa, 4 e ingen JÄTTEsiffra, men ändå :-D 

Lapparna gick ut först igår, o d e 2 veckor kvar innan d Runebär av.


Lördagens öde ligger i systers händer o ännu ha d int hörts nå. Ja ha ida lite försiktigt börja närma mig Kringel-Linda om saken, så man vet aldri va d blir till..;-)


Nu tror ja dom snart anländer, me buller o bång. Ja måst o ta ut deng oxå före vi far. E skuld Linda en massa ööölar ;-)


Dingelidong,

sii en perrong!

L8





Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards